4.169 gösterim
13,00 viral puan

Binali Yıldırım 4.5G Konusunda Uyardı "Faturaya Dikkat"

Yıldırım, bu geceden itibaren geçilecek olan 4.5G ile ilgili uyarılarda bulundu.
KadirBerk 31.03.2016 saat 14:03
  1. Yıldırım'ın uyarıları şu şekilde:

    "Burada hız çok yüksek. Hız iletişimde iyidir ama cepleri yakabilir, tedbirli olmakta fayda var. Şöyle ki çeşitli kademeler var, bu kademelere dikkat etmemiz lazım. Seçim vatandaşa bırakılmıştır. Vatandaş şunu bilmeli, ne kadar hızlı gidersek o kadar kolay bilgiye ulaşırız ama fatura da ona göre olur. Zaman çok, para az önemliyse o zaman istedikleri hızı kullansınlar. Ama ikisi de önemliyse ortalama hızı tercih etsinler."
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 1 gösterim

  • Toplam Viral: 1 gösterim
  • Toplam Seed: 304 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.864 gösterim
  • Viral Puan: 13,71